Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv úzkosti na studijní výkony žáků v anglickém jazyce
NĚMCOVÁ, Hana
Tato bakalářská práce zkoumá vliv úzkosti na výkony žáků v hodinách anglického jazyka. V dnešní době se již tématem úzkosti zabývá mnoho odborníků a není přehlížené, jako dříve bývalo. Dobré psychické rozpoložení žáka je nezbytnou součástí k dosažení příznivých studijních výsledků a celkově k vývoji žáka. Tato teorie je potvrzena i v této bakalářské práci, která popisuje stavy úzkosti ve školním prostředí a jevy s ní spojené. Součástí je rozbor několika metod k redukci testové úzkosti a je zároveň navržena metoda ke snižování testové úzkosti. Lze konstatovat, že vliv úzkosti má vliv na žákův výkon a tato úzkost může být různými metodami zmírněna.
Vliv pracovní paměti na školní výkon u dětí mladšího školního věku
Vojtová, Vendula ; Páchová, Anna (vedoucí práce) ; Vozková, Anna (oponent)
Tato diplomová práce se primárně zabývá vlivem pracovní paměti na školní výkon u dětí mladšího školního věku. K tomu využívá testy zaměřené na pracovní i krátkodobou paměť a také didaktických testů zaměřených na matematiku a český jazyk. Hlavním cílem práce je zmapovat vztah mezi úrovní pracovní paměti a úspěšností v úlohách školního typu, a to u dětí mladšího školního věku navštěvujících běžnou základní školu. Dále se v práci snažíme otestovat výsledky jednotlivých testů, jak didaktických, tak paměťových. Také je cílem otestovat platnost teorie pracovní paměti podle autorů Baddeleyho a Hitche. Teoretická část práce se zabývá proměnnými, které se vztahují ke zkoumanému tématu. Je zde kapitola zabývající se pamětí jako celku, pracovní pamětí, inteligencí, školní úspěšností a exekutivními funkcemi. Praktická část se zabývá metodologií výzkumu, ke které byl použit kvantitativní design. K testování dětí jsme použili sadu testů na pracovní a krátkodobou paměť. Patří mezi ně Rey-Osterriethova komplexní figura, subtest Kódování a subtest Opakování čísel z WISC-III, subtest Paměť na věty a Paměť na korálky ze Stanford-Binetova inteligenčního testu a Ravenovy progresivní matice. Také jsme použili výsledky v didaktických testech z matematiky a českého jazyka. Ke statistickému testování jsme použili korelační...
Výkonová motivace žáků
Svobodová, Veronika ; Pavelková, Isabella (vedoucí práce) ; Smetáčková, Irena (oponent)
Název: Výkonová motivace žáků Autor: Veronika Svobodová Vedoucí práce: Doc. PhDr. Isabella Pavelková, CSc. Tato diplomová práce se zabývá problematikou výkonové motivace žáků na 2. stupni základní školy. Cílem teoretické části je uvedení do tématu motivace lidského chování s důrazem na specifika motivace k učení a především na popis výkonové motivace. V praktické části jsou stanoveny dva výzkumné cíle. Prvním je zmapování výkonové motivace žáků na 2. stupni jedné konkrétní základní školy. Toto zmapování je provedeno statistickým zpracováním dat z dotazníku výkonové motivace MV-9, který byl žákům zadán. Druhým výzkumným cílem je podrobná analýza výkonové motivace vybraných žáků jedné třídy 2. stupně základní školy. Cílem je zjištění charakteristických projevů chování v souvislosti s jejich výkonovým zaměřením. Kromě vyplnění dotazníku MV-9 jsou data získávána z provedených pozorování a rozhovorů se žáky. Klíčová slova: motivace, školní výkonová motivace, školní výkon
Výkonová motivace žáků
Svobodová, Veronika ; Pavelková, Isabella (vedoucí práce) ; Smetáčková, Irena (oponent)
Název: Výkonová motivace žáků Autor: Veronika Svobodová Vedoucí práce: Doc. PhDr. Isabella Pavelková, CSc. Tato diplomová práce se zabývá problematikou výkonové motivace žáků na 2. stupni základní školy. Cílem teoretické části je uvedení do tématu motivace lidského chování s důrazem na specifika motivace k učení a především na popis výkonové motivace. V praktické části jsou stanoveny dva výzkumné cíle. Prvním je zmapování výkonové motivace žáků na 2. stupni jedné konkrétní základní školy. Toto zmapování je provedeno statistickým zpracováním dat z dotazníku výkonové motivace MV-9, který byl žákům zadán. Druhým výzkumným cílem je podrobná analýza výkonové motivace vybraných žáků jedné třídy 2. stupně základní školy. Cílem je zjištění charakteristických projevů chování v souvislosti s jejich výkonovým zaměřením. Kromě vyplnění dotazníku MV-9 jsou data získávána z provedených pozorování a rozhovorů se žáky. Klíčová slova: motivace, školní výkonová motivace, školní výkon

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.